cu ce mă laud
Mirela Petre, Senior Copywriter
mirela.petre@yahoo.com; 0766 780 849
UNICEF România, toamnă 2024
campanie de awareness pentru importanța echilibrului emoțional în dezvoltarea copiilor și îmbunătățirea relației dintre părinți și copii prin comunicare.
munca mea: co-creație concept și idei execuții, script TVC, script radio
art director: Ramin Vlahidi
creative director: Laura Nedelschi
account & comms director: Ioana Cucu
și echipa GRF+
regie: Marius Olteanu
producție: Basca
Booking Holdings Center of Excellence Romania, toamnă 2024
campanie de Employer Branding pentru Centrul de Excelență Booking Holdings din Romania care oferă, unui portofoliu numeros de brand-uri internaționale din domeniul industriei de travel, servicii de tehnologie și operațiuni.
munca mea: co-creație concept, idei execuții, idee și script spot, copywriting KV, contextual OOH (metrou, bus), digital ads
art director: Ramin Vlahidi
creative director: Laura Nedelschi
account & comms director: Ioana Cucu
și echipa GRF+
regie: Iulian Moga
producție: GROU Production





Elfi Couture, toamnă 2023
campanie de lansare pentru prima hârtie igienică de lux de la brandul românesc Elfi, în ediție limitată (doar 1.000 de cutii); lansare cu video spot CGI 3D și content video creat de influencerii Dorian Popa, Selly, Ela Crăciun și Irina SSV; înscriere pe listă de așteptare via landing page special pentru a primi acces, la momentul lansării oficiale, la shop-ul de unde se cumpără una dintre cele 1.000 de cutii.
munca mea: idee, co-creație în dezvoltarea conceptului, idee și script video, naming, copywriting
art direction: Cristina Icnoțiu
producție video FrameBreed Studio
și echipa Mainstage, the Agency



Pharma client, 2025
munca mea: naming și branding co-work pentru noua platformă de comunica destinată medicilor
Art Director: Ramin Vahidi
Creative Director: Laura Nedelschi
și echipa GRF+
MSD (Merck Sharp & Dohme Romania), spring 2025
Campanie de awareness pentru Triple Negative Breast Cancer (TNBC) și tratamentul potrivit, destinată femeilor afectate de acest tip de cancer, prietenii și familiile lor. https://onco-plan.ro
Muzeul Speranței, o expoziție mobilă, spune poveștile femeilor care se luptă cu TNBC prin obiecte personale primite de la cei care le susțin și care le redau puterea speranței.
munca mea: idee, copywriting
Art Director: Ramin Vahidi
și echipa GRF+






Salvați Copiii România la Untold 2023
munca mea: copywriting pentru cele două activări, co-creație în dezvoltarea conceptului
art direction: Cristina Icnoțiu
și echipa Mainstage, the Agency













Rubrica diverse, 2024-2025
Head & Shoulders social media V day contextual
Fundația Orange - educație digitală și promovarea aplicației Play Everyday (website și SoMe)
Samsung - petrecerea de Crăciun 2024
cu echipa GRF+
Profi Iarnă 2023
munca mea: copywriting TVC, radio, in store, digital, comunicare internă, influencer campaign
art direction: Alina Zaharescu
cu echipa Cheil Centrade














Rubrica diverse, 2023-2024
clienți: First Bank, Engie, Novo Nordisk, Canon
munca mea: idei, concepte și copywriting ATL, digital (newsletter, social media, website), flyers, BTL, comunicare internă
art direction: Alina Zaharescu, Andrei Nedea, Sorana Popescu
cu echipa Cheil Centrade
Kogayon, 2024
munca mea: copywriting, co-creație idee
Art Director: Ramin Vahidi
cu echipa GRF+





Mega Mall winter campaign, 2022
munca mea: concept & copywriting, declinări digital, OOH, radio
art direction: Octavian Angheluș
cu echipa Mainstage, the Agency


SVR
lansare în România, pitch, cu echipa Mainstage, the Agency
munca mea: concept, idei, copywriting
art direction: Cristina Icnoțiu






Freshful
pitch, cu echipa Mainstage, the Agency
munca mea: idei, concept, copywriting
art direction: Cristina Icnoțiu
NEPI malls, Hârtia Elfi
munca mea: copywriting pentru diverse campanii tactice
art direction: Octavian Angheluș, Volodea Biri, Florin Pădurean
cu echipa Mainstage, the Agency




















Elfi, Facebook și Instagram
munca mea: copy și idei
inelul, pachet de emoții, vara posibilităților, final de liceu, salvare urbană, roșiile, reduceri cu fiori, școala experimentelor, beauty influencer, cadou ție
art direction: Florin Pădurean
cu echipa Mainstage, the Agency
Mega Mall image campaigns
munca mea: concept & copywriting, declinări digital, OOH, radio
art direction: Octavian Angheluș și Volodrea Biri
cu echipa Mainstage, the Agency


NEPI malls winter campaign, 2022
munca mea: concept & copywriting
art direction: Octavian Angheluș
cu echipa Mainstage, the Agency
NEPI malls - Easter Campaign 2023
munca mea: concept & copywriting
art direction: Octavian Angheluș
cu echipa Mainstage, the Agency
morning moods
Mega Image
video filmat în stil 360 de grade și un microsite interactiv;
8 personaje stau în jurul unei mese și schimbă idei despre un stil de viață în armonie cu propriile preferințe: 4 influenceri — Sorina Fredholm, Cosmin Tudoran, Cudeea și Skizzo Skillz —, 3 redactori, și al optulea personaj - publicul, implicat prin interactivitatea formatului 360 și un concurs;
obiectiv: awareness
am semnat: concept, scenariu, copywriting microsite și materiale de promovare (bannere, social media)
cu echipa Ringier
Winter Delight
Biroul de Turism al Austriei
microsite interactiv (cu ilustrație originală), cu icon-uri interactive (fereastră pop-up cu text sau video), video cu influenceri (Cosmin Tudoran, Ana Morodan, Roxana Voloșeniuc, Raluca Hagiu)
obiectiv: promovarea stațiunii Ischgl pentru vacanțele de iarnă ale românilor
am semnat: concept, scenarii, copywriting microsite și materiale de promovare (bannere, social media)
Frumusețe fără filtre
Dove
Best Native Advertising la IAB MIXX Awards 2021
Most Creative Use of Advertising Formats, 2nd place, INMA 2022
video-interviuri cu trei tinere din Generația Z — Luiza Niculușcă (ilustratoare), Mara Oprea (regizoare), Andreea Potra (președinta Girl Up Romania) — despre încredere, stimă de sine și frumusețe;
publicate într-o secțiune branded, cu trei articole quality - https://www.unica.ro/frumusete-fara-filtre
obiectiv: awareness pentru programul Dove „Ai încredere în tine”
oamenii care au consumat conținutul campaniei au avut o părerea cu 60% mai bună despre brandul Dove (măsurat prin Brand Lift Measurement, un instrument propriu Ringier)
am semnat: concept, scenariu, articole, copywriting materiale de promovare (bannere, social media)
femei puternice
HBO
quiz interactiv despre seriale HBO cu personaje feminine memorabile; la final, fiecare user e potrivit cu unul dintre aceste personaje, în funcție de răspunsuri;
https://drive.google.com/file/d/12J8CbBvs-MjonAh19qK6_vXOdfXqHrmp/view?usp=sharing
obiectiv: awareness
am semnat conceptul, copywriting microsite și materiale de promovare (bannere, social media)
Back to school
Lidl
povești personale, amintiri de la școală și jocuri cu două vedete - Anca Serea și Elena Gheorghe
5 videoclipuri, un microsite branded - https://p.ringier.ro/din-nou-la-scoala
obiectiv: awareness pentru campania Back to School din magazinele Lidl
am semnat: concept, scenariu, copywriting microsite și materiale de promovare (bannere, social media)
hall of #1s
Coca Cola
microsite interactiv navigabil după an (2007-2017); pentru fiecare an, mini-articole (ferestre pop-up) despre recorduri și realizări în domenii culturale sau sportive — o mică istorie a premiilor întâi în aceste domenii (local și internațional);
obiectiv: awareness în jurul premiului obținut de Coke Zero (#1 brand no sugar coke)
am semnat: concept, copywriting microsite și materiale de promovare (bannere, social media)
călătorește în românia
Hochland
Best Native Advertising Project la IAB MIXX Awards 2018
pentru călătoriile în România, Hochland e partener de drum de nădejde: hrănește și inspiră
microsite interactiv cu povești din câte o regiune a României și o rețetă de sandviș inspirată de acea regiune
obiectiv: awareness pentru produsele Hochland
am semnat: copywriting microsite și materiale de promovare (bannere, social media)